25 lutego 2019

Tęczowe pudełko

Witajcie poweekendowo! Jak to bywa w poniedziałek, mam w sobie dużo energii i optymizmu (wiem, że spora część społeczeństwa jest zwykle zdołowana poniedziałkiem, ale ja do niej nie należę). Dziś przychodzę tu z moją inspiracją dla sklepu Craft4You, więc jak się możecie domyślić, będą media Lindy's Stamp Gang, których sklep ma bardzo bogatą ofertę.

Tak się składa, że szczególnie przypadły mi one do gustu, więc wykorzystuję je dość często. Dotychczas używałam najchętniej pigmentów Magical Shaker, ale dziś zobaczycie pracę z nieco innym produktem, który bezapelacyjnie skradł moje serce. Mówię o Magical Shimmer Powders, o których trochę więcej napisałam w moim poście pt.: "W kolorach tęczy" na blogu firmowym.


Dzisiejsza praca jest moją kolejną próbą nadania nowego wyglądu staremu przedmiotowi. Jeśli lubicie ten rodzaj twórczości i podobają Wam się moje metamorfozy (altered art), to zapewniam Was, mam całą komodę wypełnioną rupieciami do potencjalnej przeróbki, więc jest na czym pracować!

Jeśli chodzi o pudełko, które możecie obejrzeć na poniższych zdjęciach, to zostało zakupione za jedną bądź dwie złotówki wiele lat temu w jakimś ciuchlandzie (dobrze zaopatrzony ciuchland w okolicy to skarbnica niezwykle ciekawych materiałów za stosunkowo niewielkie pieniądze, zawsze to podkreślam). Po oczyszczeniu pudełka i oszlifowaniu papierem ściernym, pokryłam je dwoma warstwami białego gesso oraz wykonałam teksturę tła za pomocą masek i pasty strukturalnej. Gdy wszystko wyschło, przystąpiłam do kolorowania pudrami, o których wspomniałam wcześniej. Potem zostało już tylko zbudować wiosenną, pełną kwiatów, kompozycję.
Aha, jeszcze potrzebne było wyklejenie wnętrza papierem - do tego celu użyłam kartonu bazowego Kaisercraft. Efekt mojej pracy jest taki:

Tak to wyglądało przed metamorfozą:














Pozdrawiam serdecznie

4 komentarze:

  1. Cudo! Przepięknie je pokolorowałaś. Aż ciężko uwierzyć, że to jest to samo pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ubranko dostał Calvin Klein

    OdpowiedzUsuń