6 lutego 2019

Zawieszka z cytatem

Dzisiaj znowu przynoszę Wam wiosenne kolory i kwiaty. To za sprawą niezwykle barwnej zawieszki. Taki drobiazg, który powstał zupełnie nieoczekiwanie, a impulsem do jego stworzenia była chęć wykorzystania zbędnych kawałków tektury.

Jak wiecie z lektury bloga, wszystkie bazy albumowe, i inne także, powstają w mojej pracowni od podstaw. To rzecz jasna skutkuje stale wzrastającą ilością tekturowych odpadków. Gdy przestały się mieścić w przeznaczonym dla nich pudle, postanowiłam zrobić z nich jakikolwiek użytek. Większe kawałki wykorzystałam do zrobienia baz na minialbumy, z mniejszych powstały bazy do ATC oraz takich, jak prezentowana poniżej, zawieszek. Wykonanie takiej bazy jest całkiem proste - wycinam interesujący mnie kształt i opiłowuję krawędzie papierem ściernym. Później, gdy korzystam z tak przygotowanej bazy, zazwyczaj maluję krawędzie farbą akrylową w pasującym do mojego projektu kolorze.


Najmniejsze kawałki tektury wykorzystuję do jeszcze innych celów, o których napiszę Wam za kilka dni (obserwatorzy mojego Instagrama zapewne domyślają się, o co chodzi).

Zawieszka powstała przy użyciu wielu mediów. Połączyłam pigmenty Lindy's Stamp Gang z Ecolinami, użyłam także farb akwarelowych oraz tuszów alkoholowych. Nie zabrakło także gesso oraz zielonego tuszu Distress, którym ufarbowałam gnieciuchową wstążkę (niestety, słabo się pogniotła).











Tył zawieszki okleiłam papierem pomalowanym żółtą Ecoliną - myślę, że będzie to całkiem przyjemne tło dla własnoręcznie wypisanych życzeń czy dedykacji. Teraz przyszło mi jeszcze do głowy, że przydałoby się odbić jakiś nieco większy element w jednym z narożników. Może poszukam odpowiedniego stempla i się na to zdecyduję. Niestety, już tego nie zobaczycie...


Jako że moja kompozycja została uzupełniona ciekawym cytatem, postanowiłam zgłosić ją na wyzwanie z tekstem, które trwa aktualnie w TricksArt. Zobaczcie koniecznie, jak świetne prace inspiracyjne przygotował zespół tamtejszego DT.

16 komentarzy:

  1. Jaka śliczna! Nie dość, że zachwyca kompozycją, to jeszcze od tych kolorów nie można oderwać oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite kolory, tag wyszedł fantastycznie. Dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita kolorystyka - świetna praca! Dziękuję też za udział w wyzwaniu TricksArt

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny tag :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna w kolorach, bardzo pozytywna zawieszka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Łatwo nie było, bo wizja była nieco inna :)

      Usuń
  6. Ależ kolory! Pięknie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! Ależ moc,ależ energia!Jestem zauroczony wykonaniem,kolorystyką.I tak wiosennie - che sie tu pozostać. Dziękuję za udział w wyzwaniu "Praca z cytatem..."na blogu Tricksart.
    DT Emil

    OdpowiedzUsuń