2 listopada 2018

Jesienna zawieszka

Nie macie czasem wrażenia, że jesień wciąż jest niedoceniana w scrapbookingu? W końcówce wakacji czujemy wprawdzie jej pierwsze symptomy, ale głowę zaprzątają nam pourlopowe projekty. Później okazuje się, że czas już pomyśleć o świątecznych kartkach i dekoracjach. Sprawy nie ułatwiają nam też producenci papierów do scrapbookingu, którzy w letnie miesiące serwują tematykę wakacyjną, a zaraz po niej, w okolicach września, wypuszczają bożonarodzeniowe kolekcje. Jesień jest jakby nieobecna, a przecież to taka inspirująca pora roku!

Na moim blogu pojawiło się ostatnio sporo jesiennych projektów i zdradzę Wam, że szykują się kolejne. Zupełnie nie mam ochoty na przedświąteczne szaleństwo, chociaż to już chyba pora zacząć o nim myśleć. Może wkrótce się przełamię... A tymczasem - kolejny klimatyczny drobiazg: zawieszka na drewnianej bazie, udekorowana jesiennymi liśćmi.


Jak widzicie, liściaste stemple BoBunny w tym roku rządzą! Zakochałam się w nich od pierwszego ujrzenia i wciąż odkrywam ich potencjał. Baza zawieszki została przeze mnie potraktowana preparatem do spękań. Crackle to mój kolejny bzik tej jesieni. Możecie nie uwierzyć, ale preparaty odleżały na półce ponad dwa lata, nawet nie rozpakowane. I co one tam tyle czasu robiły?!
Do pomalowania bazy i umieszczonych na niej dekoracji użyłam tuszów alkoholowych. Na koniec dodałam nieco drobnych koralików i cekinów, które przykleiłam na gel medium. Wszystko lśni się pięknie i mieni w promieniach jesiennego słońca, którego, mam nadzieję, jeszcze długo nie będzie nam brakowało. Tego Wam życzę!








2 komentarze:

  1. Śliczna, jesienna zawieszka :)
    ogromny talent, a dla mnie inspiracja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, ja w tym roku całkiem zaniedbałam jesień scrapowo.
    Przepiękna ta zawieszka, w jej kolorach można się zakochać :)

    OdpowiedzUsuń