16 października 2017

W kolorach tęczy

Pięknie się zrobiło za oknem i jesień zaczyna przybierać swój najpiękniejszy strój. Już zrobiło się cudownie kolorowo. Na moim blogu też nie zabraknie dziś koloru, ale nie będą to barwy jesieni.

Praca, która w końcu doczekała się publikacji, powstała w końcówce września i ci z Was, którzy śledzą bloga LemonCraft, zapewne już ją widzieli. Kartka powstała jako inspiracja do wyzwania, w którym jeszcze macie szansę wziąć udział.


A ja ociągałam się z publikacją na swoim blogu, gdyż taka kartka wymaga wyjątkowej oprawy w formie odpowiedniego pudełka i trochę mi zeszło, zanim je zrobiłam. Teraz możecie obejrzeć, jak prezentuje się ten bajecznie kolorowy komplet.

Użyłam głównie papierów z zestawu "Fresh Summer", ale pojawiły się tu także elementy innych kolekcji: "Dom Róż""Gossamer Blue" czy "Daydream". Tylko spójrzcie, jak rozmaite rodzaje kwiatów możecie znaleźć w tych kolekcjach! Klimat niczym z wiosennego ogrodu!











Jeśli gustujecie w takiej kolorystyce, dołączcie do wyzwania "Październikowa tęcza", na Wasze prace czekamy na blogu LemonCraft do 20 października.


Pozdrawiam serdecznie

1 komentarz: