11 października 2017

Jesień na blogu! WCMD 2017

W końcu jesień zawitała na mojego bloga! Już się zaczynałam martwić, czy w tym roku zdołam zrobić użytek ze swojej kolekcji jesiennych akcesoriów i dodatków. Bo sezon świąteczny zbliża się wielkimi krokami (a może nawet już trwa?), a jesiennego ni ma nic...

Ale tak się szczęśliwie złożyło, że w zabawie z okazji Światowego Dnia Robienia Kartek (WCMD) jednym z wyzwań było stworzenie kartki na Halloween lub jesiennej. W związku z tym, że Halloween mi kompletnie nie podchodzi, za to jesień zdecydowanie tak, wybór okazał się oczywisty.


Tak więc dość szybko powstała kartka z bukietem jesiennych liści. Do jej użycia wykorzystałam różne ich kształty: jedne wycięte wykrojnikami, inne nożyczkami, a także laserowo. Te ostatnie nie były wycinane przeze mnie. Oczywiście mam na myśli tekturki Laserowe LOVE! Pokolorowałam je tuszami Distress (jeśli ciekawi Was jak, zajrzyjcie na bloga firmowego, gdzie znajdziecie mój tutorial i linki do użytych materiałów).


Mam nadzieję, że w najbliższych dniach jeszcze zaszaleję z jesiennym klimatem, a Wy? Też lubicie nastrój i kolory tej pory roku?




2 komentarze: