13 października 2017

Sztuczna inteligencja - WCMD 2017

Kolejna kartka, wykonana w ramach Światowego Dnia Robienia Kartek (WCMD), jest w mocnych, nasyconych kolorach. Tematem wyzwania było stworzenie kartki z pokolorowaną odbitką stempla. No, dla mnie to było coś, czego zazwyczaj nie praktykuję. Ale postanowiłam, że spróbuję.

Wybrałam, podobnie, jak w poprzedniej pracy, stemple dotąd przeze mnie nie używane. Tym razem są nimi roboty od Kaisercraft, które pokolorowałam pisakami Ecoline.


Wycięte odbitki umieściłam na papierach "Winter FUN" Laserowe LOVE. Jak widzicie, te papiery doskonale sprawdzają się również w przypadku prac zupełnie nieświątecznych. Tekturkowy napis, który znalazłam w tym samym sklepie, idealnie uzupełnia stworzoną z odbitek kompozycję.




To już połowa kartek powstałych w ramach WCMD, mam nadzieję, że przynudzam zbyt mocno. Jeśli nie, to zapraszam na jutro!

2 komentarze: