7 marca 2023

Kartki świąteczne z pisankami

Świąteczne klimaty rozgościły się w rękodzielniczym świecie na dobre. Na prowadzonych przeze mnie warsztatach powstają dekupażowe pisanki i kwiaty z krepiny do palm. Ja tymczasem postanowiłam sprawdzić, czy pamiętam jeszcze, jak się robi kartki świąteczne. W rezultacie powstała sterta kolorowanych akwarelami wycinanek i seria kartek z pisankami.



Ostatnio moje działania twórcze zeszły na nieco dalszy plan, co możecie zaobserwować po gęstości pojawiania się wpisów na blogu. Zwyczajnie brakuje mi czasu na szaleństwa w pracowni... W ciągu tygodnia mam warsztaty w czterech różnych Klubach Seniora. Na tych zajęciach raczej nie zajmujemy się kartkami, chociaż "przemycam" pewne elementy scrapowo-kartkowe. Niedawno w jednym z klubów robiliśmy mediowe notesy, a w innym z kolei zaczynamy pracę nad albumami. Jeśli chcielibyście zobaczyć, jakie prace wychodzą z rąk uczestników moich warsztatów, zajrzyjcie na stronę Warsztaty rękodzieła Iwona Pawelec Burczaniuk na fejsbuku.

W ostatnim poście "Pamiątkowy album Poli" (z 2021 roku!) wspominałam, że nie tęsknię wcale tego sam na sam z papierami, a jednak ciągnie wilka do lasu 😄 W efekcie wolne dni spędzam w łóżku, obłożona z każdej strony papierami, kasetkami farb i innymi akcesoriami. To się akurat nie zmieniło - najlepiej pracuje mi się właśnie w ten sposób. A efektem ostatniego leniwego weekendu są kartki świąteczne z pisankami.



Oczywiście, moje ulubione wykrojniki Sizzixa z motywem polnych kwiatów musiały się na nich pojawić! Chyba już sobie nie wyobrażam pracy bez ich udziału. Wycinanki pokolorowałam farbami akwarelowymi, a jako tło posłużyły mi papiery bazowe Craft'o'Clock. Jak możecie zauważyć - materiałowo są bardzo zbliżone do linkowanego wyżej albumu. Generalnie ograniczam ilość przydasi w mojej pracowni (co nie znaczy oczywiście, że zrezygnowałam z ich zakupów 😂).


Poza powyższymi kartkami mam zaczęte inne projekty, z pewnością jednak wymagają jeszcze "chodzenia" przy nich. Długie przerwy w twórczej aktywności nie są wskazane. Zwyczajnie zapomina się o swoich umiejętnościach. Mając to na uwadze postaram się, abyście nie musieli czekać na następny post kolejne dwa lata 😂

1 komentarz: