22 marca 2019

Wiosna nadeszła!

Wiosna stała się faktem. Zatem cieszmy się kwiatami, kolorami i zapachami! Na okoliczność nadejścia wiosny posprzątałam wczoraj swój zaniedbany ogródek i dojrzałam, że lada dzień pojawią się w nim żonkile i tulipany. Wyglądam ich już bardzo niecierpliwie, a dziś zapraszam do obejrzenia kwiatowej inspiracji w formie folderu na fotografie.



Przygotowałam go z papierów Kaisercraft "Fairy garden", stąd też wewnątrz pojawiły się sylwetki wróżek. Front folderu ozdobiłam kwiatami wyciętymi z jednego z arkuszy, a także papierowymi od 49 and Market. Nie mogło obejść się bez mediów! Czy wiecie, że dopiero będąc w DT Craft4You zaczęłam na dobre ich używać??

Może dlatego, że trafiłam na tak fajne produkty, jak na przykład pigmenty Lindy's Stamp Gang? A może dojrzałam do wejścia na kolejny poziom rozwoju mojej twórczości? Jak się nad tym poważniej zastanowię, to z pewnością podzielę się z Wami refleksjami.
A wracając do folderu, to zastosowałam oczywiście pigment wyżej wymienionej marki, a także puder do embossingu Ranger, który daje fajną, chropowatą i jakby zanieczyszczoną powierzchnię. Na zbliżeniach możecie (mam nadzieję) zobaczyć, jak fajna jest stworzona za jego pomocą tekstura.
Folder zamykany jest za pomocą gumki, którą przeciągnęłam przez otwory w tylnej części okładki. Otwory zabezpieczyłam nitami przed dalszym rozrywaniem się. Myślę, że takie zamknięcie jest bardzo funkcjonalne i z pewnością wykorzystam je jeszcze nie raz, na przykład podczas tworzenia albumów czy notesów.











Tradycyjnie, zapraszam na bloga Craft4You, na którym, w moim poście, poznacie
więcej szczegółów dotyczących wykonania tego projektu.
Pozdrawiam serdecznie

8 komentarzy: