15 marca 2019

Beżowo-oliwkowy layout

W tym roku na moim blogu królują layouty (przynajmniej dotychczas), więc dziś przybywam z kolejnym, utrzymanym również w wiosennej stylistyce.

Kolorystyka tym razem jest mocno stonowana i ograniczona właściwie do dwóch odcieni: kremowego (beżowego) i oliwkowego. Wymienione kolory to temat naszego najnowszego wyzwania KoloroTon #10 w Art-Piaskownicy, do udziału w którym gorąco Was zachęcam.


Do wykonania mojego layoutu wykorzystałam papier Kaisercraft z kolekcji "Anthology". Z tej też kolekcji pochodzą die-cuty z kwiatami, którymi otoczyłam zdjęcie. Wykorzystałam też dodatki z różnych innych kolekcji Kaisercraft, świetnie wpasowały się w kolorystykę mojej pracy. Jeśli dobrze się przyjrzycie, to zauważycie, że całkiem sporo znalazło się w tej kompozycji "rupieci": umieściłam w niej stare metki, oklejone papierami do scrapbookingu, pożółkłe ze starości guziki, a nawet wiekowe klipsy.
Na fotografii - moja najstarsza córka.















Koniecznie odwiedźcie Art-Piaskownicę i zobaczcie, jakie inspiracje
przygotowały inne dziewczyny z naszego zespołu. Jest moc!


4 komentarze:

  1. Wooow, jaki piękny i to zdjęcie jakie śliczne, cudnie go skomponowałaś! Nie mogę się napatrzeć!
    Ja w tym roku jeszcze nie zdążyłam zrobić żadnego LOsa, muszę to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja korzystam, póki mogę :) Ostatnie lata nie sprzyjały tworzeniu "na własne potrzeby", więc teraz nadrabiam jakby zaległości :)

      Usuń
  2. Scrap pełen uroku 😉 kolorystyka zacna 😊 piękna, rozbudowana kompozycja 😊 pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń