30 września 2018

Jesienny layout

Jesień zawładnęła na dobre naszym otoczeniem. Póki co obwieszcza nam swoją obecność zmienną aurą i zimnymi porankami. Ale już wkrótce pokaże nam swoje cudownie barwne oblicze.

Na to właśnie czekam z utęsknieniem - aby nacieszyć oczy kolorami i pooddychać wilgotnym powietrzem parującym z liści. Czas oczekiwania spędzam w pracowni z papierami i chcąc nie chcąc tworzę jesienne kompozycje.


Mój dzisiejszy layout wykonałam inspirując się Moodboardem z wrześniowego wyzwania w 7 Dots Studio. Jak widzicie, fantazja nieco mnie poniosła i moja praca średnio się kojarzy z poniższą tablicą:


Jednakże czas spędzony nad jej komponowaniem tego scrapa przysporzył mi wiele przyjemności. Pobawiłam się akwarelami, pudrem do embossingu i preparatami do spękań. Wykorzystałam zalegające od dłuższego czasu tekturki i materiałowe kwiatki. Tłem pracy jest papier 7 Dots Studio z kolekcji "All I ever", który leżał zachomikowany od lat w szufladzie. Ale się doczekał! I to jak się doczekał!

Stworzyłam na nim chyba najbardziej kolorowy layout w swojej scrapowej historii.











3 komentarze:

  1. Beautiful and tender! And the photo is so lovely!
    Thanks for playing at 7 Dots Studio!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwa polska złota jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. one of my favourite seasons. Beautiful photo. Great layout. Thank you for joining us at 7 Dots Studio.

    OdpowiedzUsuń