21 lipca 2018

Kwiatów nigdy za wiele

Lato to sezon ślubów i wesel, więc dziś będzie coś związanego z tym tematem. Pokusiłam się o stworzenie exploding boxa, w którym pierwsze skrzypce grają kwiaty, a tych nigdy za wiele. Stanowią nie tylko ozdobę pudełka, ale także występują na papierach, którymi zostało ono oklejone.

Wykorzystałam papier Indigo Lilies z kolekcji "Floral Shoppe" od Graphic 45, który znajdziecie w sklepie Craft4You. Druga strona tego arkusz ma piękny, ciepły, słoneczny odcień, który postanowiłam wykorzystać do oklejenia wnętrza pudełka.


Dodatkowo wewnętrzne ścianki potraktowałam pigmentami oraz odbitkami stempli, uzyskując bardzo zróżnicowane tło.







W centrum pudełka umieściłam trójwymiarowy tort, bogato ozdobiony kwiatami 49 and Market.




Zajrzyjcie na bloga Craft4You jeśli chcecie wiedzieć więcej na temat materiałów użytych do stworzenia tej pracy.
Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz