22 maja 2018

Z okazji narodzin - folding box

Z wielkim zdziwieniem stwierdziłam, że ostatnio wcale nie pokazywałam Wam tu kartek. To dlatego, że niewiele ich w ostatnich tygodniach zrobiłam. Coś tam jednak wygrzebałam z zakamarków. Kartka typu "folding box" powstała jeszcze jesienią, ale nie mogła się doczekać pudełka, w związku z tym nie zrobiłam jej wcześniej zdjęć.


Piękne fiolety dobrze rozpoznajecie - to papiery z kolekcji "Violet Silence" od LemonCraft. A kartka-pudełko jest pamiątką z okazji narodzin, stąd też pojawiły się w niej urocze gąski i dziecięce ciuszki - wszystko to z wykrojników Cottage Cutz.







4 komentarze:

  1. Ależ śliczne to pudełko, ta kartka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze to cudeńko! Jeszcze takiej kartki nie robiłam i dzięki Tobie będę się uczyć :)
    buziaki
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow świetny :) te gąski w okienku wyglądają cudnie !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka i urocza - zachwycająca!

    OdpowiedzUsuń