11 stycznia 2016

Biblioteczka

Dziś kolejna odsłona mojego miniaturowego świata, który sobie powoli powstaje. Postanowiłam tym razem wziąć się za nieco większy gabaryt. Padło na biblioteczkę, chociaż książki raczej nie prędko w niej zagoszczą.

Mebelek jest dwukolorowy i tym razem nie postarzałam go. Do malowania użyłam farb akrylowych i przyznam Wam szczerze, że nie jest to najlepszy wybór do tego typu prac. Być może farba była zbyt gęsta i to wpłynęło na bardzo nierównomierne rozprowadzanie jej. Obawiałam się jednak, że zbytnie rozwodnienie mogłoby niekorzystnie wpłynąć na tekturę, z której biblioteczka jest wykonana.


Rośliny użyte w kompozycji są prawdziwe, natomiast doniczki z terakoty kupiłam kilka lat temu w ciuchlandzie. Już wtedy krążył mi gdzieś w zakamarkach umysłu ten miniaturowy świat.




Biblioteczka jest wykonana w skali 1:12. A poniżej kulisy jej powstawania:


4 komentarze:

  1. Z jakiej tektury robiłaś? Wygląda inaczej niż moja! Ja już chwaliłem komódkę na grupie wiedz tym razem też jestem zachwycony <3 zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie ci te mebelki wychodzą. Podziwiam dokładność wykończenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. I biblioteczka równie cudna, nie widać wcale żadnego zamieszania z farba :)

    OdpowiedzUsuń