25 lutego 2018

Nad morzem

Zima w końcu rozgościła się na dobre, spadł śnieg i troszkę przymroziło. Mam jednak nadzieję, że za długo w tej gościnie nie zabawi i rychło zrobi miejsce dla swojej następczyni.

A u mnie dziś nie będzie ani o zimie, ani o wiośnie. Za to zapraszam na letni wypoczynek nad morzem. To za sprawą albumu, który miałam okazję ostatnio wykonać. Jeśli często zaglądacie na blog, to z pewnością odniesiecie wrażenie, że już coś podobnego kiedyś tu widzieliście. Tak, to prawda, w wakacje pokazywałam Wam bardzo podobny album, ale znacznie mniej obszerny.


Oba albumy powstały na bazie z Laserowe LOVE, a ich strony zostały ozdobione m.in. tekturkami z kolekcji "Di Mare" oraz "Ocean Adventure". Do tego dołożyłam całą masę odbitek stempli. Nie ukrywam, że motyw marynistyczny jest moim ulubionym, jeśli chodzi o stemple, zatem co jakiś czas moja kolekcja wzbogaca się o kolejne pozycje.
Bazę albumu pokryłam gesso, a następnie nastemplowałam na niej motyw maszynowego pisma oraz kleksów. Na tak przygotowanym tle, ozdoby i dodatki związane z morską tematyką, wyglądają rewelacyjnie.











Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz