10 grudnia 2017

Przedświąteczny czas płynie szybciej

Dajecie wiarę, że zostały już tylko dwa tygodnie do świat?? Kiedy to zleciało?! Ostatnio czas płynie mi jeszcze szybciej, głównie z powodu zwiększonej ilości warsztatów, a także obowiązków związanych z organizacją kiermaszów rękodzieła.

Tak, to już tydzień minął od czasu Kiermaszu Mikołajkowego, który miałam przyjemność organizować po raz piąty! Stale zwiększająca się ilość wystawców oraz kupujących utwierdza mnie w przekonaniu, że wydarzenie jest potrzebne i na stałe wpisało się już w kalendarz imprez naszego miasta.


Jeśli jesteście ciekawi, jak to u nas się odbywało, zerknijcie na strony lokalnych portali:

Oczywiście, obowiązki organizatora nie pozwoliły mi na wykonanie własnych zdjęć, zatem jako ilustracje dzisiejszego wpisu będziecie mogli zobaczyć moją ostatnią pracę wykonaną w ramach współpracy DT z LemonCraft. Kartka świąteczna, ale wykonana z papierów zupełnie nieświątecznych. Użyłam "Violet Silence", które uzupełniłam dodatkami wyciętymi z papierów brokatowych.





Pozdrawiam serdecznie


2 komentarze: