29 września 2017

Kartki pełne kwiatów

Jesiennych prac nadal nie przybywa... Za to dziś mam do pokazania bardzo kwiatowe kompozycje, w niemal wiosennym klimacie.

To za sprawą papierów nowej scrapowej marki Craft O'Clock. Aktualnie w sprzedaży jest już nowa, świąteczna kolekcja, tymczasem ja zabrałam się w końcu za tą wcześniejszą. Papiery i dodatki "Marzenia o poranku" miały premierę w ubiegłym miesiącu. I mimo to, że trochę odleżały w pracowni, zanim się za nie zabrałam, to zdecydowanie zaliczam je do grupy papierów, z których prace "same się robią".


Może to kwestia kolorystyki, a może dodatków, gdyż w kolekcji znajdziecie ich całkiem sporo - arkusze do wycięcia zawierające kwiaty, tagi i serwetki, a do tego sznureczki, cekiny i guziczki (tego akurat w tych moich pracach nie użyłam). Jeśli lubicie pastelowe odcienie, z pewnością "poczujecie miętę" do tej kolekcji.









2 komentarze: