25 lipca 2016

Kartka z autem

Dziś mam Wam do zaprezentowania kartkę urodzinową dla małego fana motoryzacji ;)

Pracę wykonałam w jasnej kolorystyce, wykorzystując papiery Paper Passion z kolekcji Fiołki oraz z kolekcji Beżowej. Centralną część wypełniłam tekturką z autem, którą pokolorowałam pisakami akwarelowymi Ecoline, a następnie zembossowałam transparentnym pudrem.


Bardzo lubię ten sposób koloryzacji tekturek, chociaż ostatnio jakby trochę o nim zapomniałam. A Wy, jakie techniki kolorowania preferujecie?




Wykorzystane materiały: papiery: Paper Passion Fiołki 4, Paper Passion Beige 3; tekturka samochód duży; pisaki akwarelowe Ecoline Brushpen - warm grey 718 i yellow ochre 227; puder do embossingu Stampendous! white pearls translucent; różyczki papierowe Wild Orchid Crafts; wykrojnik Marianne Design - Square by Petra; papier na bazę kartki - Olin ecru 300g.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz