10 lipca 2014

Zaproszenia ślubne - kurs

Zaproszenia to temat spędzający sen z powiek zapewne wielu parom planującym własny ślub. Na jakie się zdecydować? Drukowane czy wykonane ręcznie? A jeśli ręcznie, to zamówić u kogoś, kto zajmuje się rękodziełem, czy pokusić się o samodzielne wykonanie?

Druga opcja zdecydowanie odpada u zapracowanych. Ale jeśli dysponujecie odpowiednią ilością czasu wolnego, to czemuż by nie spróbować?


Może decyzję ułatwi Wam przygotowany przeze mnie kurs, który pojawił się na blogu Suflerka (blog portalu artillo). Poza kursem na zaproszenia na blogu znajdziecie również mnóstwo innych ślubnych inspiracji. Polecam!



3 komentarze:

  1. cudne zaproszenia! świetny kursik i bardzo czytelny, super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mocno podobają mi się wszystkie tego typu pomysły na zaproszenia. Genialnie też wyglądają jak są na nich kokardki i wstążki bo dodają jeszcze delikatności. Sama próbowałam robić z połączeniami różnych warstw papieru czyli coś takiego http://www.open-youweb.com/jak-zrobic-zaproszenia-na-slub/ choć nie jest to za łatwe i mi nie wychodziło za pięknie. A może ktoś umie powiedzieć jak zrobić efekt postarzania kartki, tak jak by wyglądał na pergamin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz i sugestie.
      Efekt postarzenia można uzyskać przy pomocy tuszu, np. Distress są do tego dedykowane, wystarczy wybrać odpowiedni odcień.

      Usuń