13 czerwca 2013

Najdłużej prowadzone przedsięwzięcie

W końcu się doczekałam! A raczej dobrnęłam w trudzie i znoju do dwusetnego posta. Żaden to wyczyn, jeśli się weźmie pod uwagę trzy lata egzystencji tego bloga (niektórzy w tym czasie z powodzeniem przekraczają tysiąc). Niemniej jednak i tak uważam to za swój spory sukces, ponieważ jest to jak dotąd najdłużej prowadzone przeze mnie przedsięwzięcie w moim życiu (nie licząc stażu małżeńskiego, ha, ha, odpukać).
A skoro okazja do świętowania dla mnie, to chciałabym, aby również Wam było miło. Stąd też zapraszam na skromne candy, a żeby emocji było więcej, będzie ono połączone z konkursem-wyzwaniem. Ale po kolei.

Często zdarza mi się szukać długotrwale inspiracji do stworzenia nowej kartki. O ile pomysł na temat i kolorystykę pojawia się dość szybko, o tyle mam kłopot ze skomponowaniem poszczególnych elementów w efektowną całość. Przeglądając swojego bloga natknęłam się na prace z początków mojej twórczości, które po latach jakoś szczególnie do mnie przemówiły. Postanowiłam zatem wykonać ich lifty, które możecie porównać z pierwowzorami:

 photo Dlamaluszka006a_zpsaf90009f.jpg

 photo Dlamaluszka006b_zpsea1f48a9.jpg

 photo Dlamaluszka007a_zps04c73a6f.jpg

 photo Dlamaluszka007b_zps4022230a.jpg

pierwowzory:

 photo Lift01_zps14f03502.jpg   photo Obrazek4-3_zps432cefb9.jpg

Im dłużej się przyglądam, tym bardziej jestem przekonana, że pomimo znacznych postępów warsztatowych, lift nie jest lepszy od oryginału.
A tu jeszcze linki do innej liftowanej pracy - pierwowzór i lift:

 photo Lift02_zps1cbe2ce7.jpg   photo Lift03_zps7cedf6d9.jpg

Tak też pomyślałam, że chętnie zobaczyłabym, jak radzą sobie moi "koledzy po fachu" z takim wyzwaniem. Zatem zapraszam do zabawy!

Zasady udziału w zabawie:
1. Wybierz pracę z początków swojej przygody ze scrapbookingiem (jeśli scrapujesz kilka lat, wybierz pracę z pierwszego roku swojej działalności; jeśli scrapowanie wciągnęło Cię kilka miesięcy temu - wybierz jedną z pierwszych 15 prac).
2. Wykonaj lift wybranej pracy (forma pracy dowolna - LO, kartka, notes itp.).
3. Opublikuj na swoim blogu post, w którym znajdą się obie prace - pierwowzór i lift oraz odnośnik do posta konkursowego na moim blogu.
4. Zamieść na swoim blogu banerek informujący o konkursie z odnośnikiem do mojego bloga (do pobrania na pasku bocznym).
5. Link do swojego posta z pracami wklej w komentarzu poniżej.
6. Termin zgłaszania prac upływa 7 lipca o północy.
7. Wyniki zabawy opublikuję w ciągu trzech dni od chwili zakończenia zabawy (o ocenę prac poproszę zaprzyjaźnione blogerki, aby było bardziej obiektywnie).
8. Jeśli Ci się tutaj podoba, możesz zostać obserwatorem bloga. Jeśli Ci się tutaj b a r d z o podoba, możesz dodatkowo polubić fanpejdż mojego bloga.
9. W całym wyzwaniu chodzi głównie o dobrą zabawę i o to, aby się nieco bliżej poznać.
ZAPRASZAM!

A do wygrania:

 photo candy_zps28fe6a5c.jpg

Minialbum na fotografie prezentowany w tym poście, własnoręcznie wykonana świeczka zapachowa prezentowana w tym poście, komplet kwiatków szydełkowych, zestaw stempli silikonowych La Musique Marianne plus niespodzianka.
Powodzenia!

8 komentarzy:

  1. Ty to masz pomysły :) Świetne!!! Z ciekawością przejrzę swoje pierwsze prace, i spróbuję zrobić na nowo - w stylu, który jest mi teraz najbliższy :) Baaardzo fajne wyzwanie :) Zgłoszę się tu jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł! Na pewno spróbuję swoich sił ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam! ;) http://iny-swiat.blogspot.com/2013/06/autolift.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie! Urocze te łapeczki! Wspaniała nagroda, ustawiam się więc w kolejce, dziękując za świetną zabawę w szperanie w zakamarkach przeszłości :)
    Mój lifcik znajduje się tutaj
    http://elwira-k.blogspot.com/2013/06/koronka.html
    Zapraszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł! Mam to:http://epokapapierowa.blogspot.com/2013/06/bladym-switem-przy-niedzieli-i-maa.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością wezmę udział w wyzwaniu. Bardzo dobry pomysł z liftowaniem własnych prac i muszę przyznać, że również spore wyzwanie :)
    http://edytta-p.blogspot.com/2013/07/lift-i-mini-kurs.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł i chociaż jest już dawno po terminie to chyba spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń