10 stycznia 2013

Paryski ekspres

W tym tygodniu na warsztatach albumowych pojawiła się Pani Ela, z zamiarem wykonania albumu na urodziny córki. Nie byłoby w tym nic szczególnego, gdyby nie fakt, że data urodzin wypadała dwa dni później! Trzeba było intensywnie zabrać się do pracy, aby udało się zdążyć na czas. Tak też uczyniłyśmy - po wstępnym ustaleniu kolorystyki i stylu, Pani Ela przystąpiła do realizacji przedsięwzięcia. A że praca przy wykonywaniu albumu nie była już dla niej nowością, wszystko poszło szybko i sprawnie. Album powstał podczas dwóch spotkań warsztatowych. Motywem przewodnim są stemple z paryskimi elementami, gdyż album ma być właśnie zapełniony zdjęciami z wycieczki do Paryża. Mam nadzieję, że spodobał się obdarowanej, bo ja jestem zachwycona, że z niewielką moją pomocą udało się wyczarować taki efekt!

Okładka przód:
Photobucket

Kilka przykładowych stron:
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Okładka tylna:
Photobucket

3 komentarze:

  1. Rzeczywiście przepiękny! Mam małe pytanie, jeśli można zakładam, że karty albumu to beermata...chodzi mi o kolor kart ten biały.kremowy cięzko mi na zdjęciu ocenić....to jest jakiś papier nakelejony na beermatę ? Jeśli tak to można wiedzieć jaki, od dawna szukam czegoś fajnego do naklejenia na beermatę, ale jakoś nic nie spełnia moich oczekiwan, a w tym albumie wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! O ile dobrze pamiętam, to baza była oklejona papierem wizytówkowym w odcieniu ecru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za odpowiedź :) Raz jeszcze powiem, album wygląda bosko!

      Usuń