13 listopada 2012

Metamorfozy

Dziś będą metamorfozy. Lubicie odnawiać stare rupiecie? Ja uwielbiam je gromadzić, ale tylko czasem udaje mi się niektórym przedmiotom nadać nową powierzchowność. Ostatnie dni sprzyjają takim działaniom, ponieważ część na pewno znajdzie miejsce w mojej nowej pracowni. Tylko które? Myślę, że ostatecznie wszystko rozstrzygnie się dzień-dwa przed otwarciem. A to już 1 grudnia!
Tymczasem pokażę kilka staroci i wstępnie zapowiem, że to nie koniec.
Na początek tablica, która może pełnić funkcję informacyjną, komunikacyjną, ewentualnie jako zbiór papierów i innych gadżetów, na które aktualnie nie mam pomysłu.

Było tak - tablica ze sklejki kupiona w ciuchlandzie za 1 zł:

Photobucket

Po przemianie:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

A tu wyciągnięta już ze śmietnika walizka. Miałam na prawdę ochotę się z nią rozstać, ponieważ prezentowała się żałośnie:

Photobucket

Teraz nieco lepiej, ale słabo widać efekt, bo ciemno i trudno zrobić dobre zdjęcia:

Photobucket

I kolekcja waliz różnych:

Photobucket

A skoro już przy Temacie walizek jesteśmy, to mam jeszcze jedną, niestety, tylko efekt końcowy:

Photobucket

1 komentarz:

  1. Uwielbiam drugie życie przedmiotów. Cudownie, że się tego podejmujesz. Czekam z niecierpliwością na zdjęcia z pracowni.

    OdpowiedzUsuń