19 listopada 2011

Złota jesień

Wprawdzie wspaniałe widoki kolorowych jesiennych liści mamy już niestety za sobą. Każdy zapewne przyzna, że mieliśmy w tym roku wyjątkowo piękną jesień, to taka rekompensata za niezbyt udane lato. Zdradzę Wam w sekrecie, że początek jesieni jest moją absolutnie ulubioną porą roku - mgliste poranki, jeszcze słoneczne, ciepłe dni, czyste nocne niebo pełne gwiazd, a przede wszystkim przecudne kolory - to ostatnie stało się inspiracją dla poniższych prac po powrocie ze spaceru po jesiennym lesie, na który wybrałam się z młodszymi córkami:

Notes:

Photobucket

Photobucket

Ramka:

Photobucket

I kilka fotek z wyprawy:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

6 komentarzy:

  1. Przecudna ramka, szalenie mi się podoba :)
    Fajne zdjęcia, i ja wiem gdzie to jest, ach tęskni mi się troszkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Notes mi się strasznie podoba - wywołuje u mnnie przyjemne i pozytywne emocje dzięki kolorystyce. A liście z wyprawy są przepiękne! Jakie kolory :O jednak to co potrafi zdziałać natura to prawdziwy cud :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie prace w pięknych jesiennych kolorach, fantastyczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne jesienno- liściaste prace!!!
    Zdjęcia są fantastyczne :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. wyprawa jak widać udana, a wytwory fajniutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ mi się podobają te fotografie! Te kolory są cudowne.

    OdpowiedzUsuń