9 lutego 2011

Klasyka - nie!

Klasycznym formom kartek mówię nie! Ostatnio często moje kartki przybierają formy niestandardowe - kopertówka, parawan, exploding box, który również jest jakąś formą kartki. Akcja jest zakrojona na szeroką skalę i jeszcze niejedna taka praca w najbliższym czasie pojawi się na blogu. Przyczyną tego buntu jest nasza akcja wymiankowa z okazji Dnia Kobiet na forum Lublin scrapuje, której przedmiotem ma być taka właśnie kartka, niekonwencjonalna w formie. Zatem powstają takie kartki treningowe, zanim przyjdzie czas na tą właściwą, przeznaczoną na wymianę.
Bardzo dziękuję moni za poddanie pomysłu tejże wymiany.
Dziś kartka typu easel, do wykonania której użyłam m.in. papieru BasicGrey, tuszu Tsukineko, różowego perlen-pena, oraz wycinanek, których sobie nacięłam na naszym spotkaniu w Akademii Kreatywności.

Photobucket

2 komentarze:

  1. Śliczna karteczka, taka ciepła i optymistyczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie podoba mi się ta forma kartki ale jakoś jeszcze nie zrobiłam , chyba trzeba się zebrać w sobie :D

    OdpowiedzUsuń