17 lutego 2011

Karnawałowe szaleństwo

W ubiegłym tygodniu w Radzyniu Podlaskim rozpoczęły się "Rękoczyny" - warsztaty technik artystycznych, obejmujące swym zakresem scrapbooking, decoupage, makramę, patchwork oraz pisanie ikon. Na pierwszym spotkaniu wykonywaliśmy kartki-kopertówki walentynkowe. Na zakończenie spotkania rzuciłam hasło, aby w ramach pracy domowej, pokusić się o przygotowanie kartki w konwencji karnawałowej, czyli świetliście, złociście i z przepychem. Moja wersja prezentuje się następująco:

Photobucket

Photobucket

Inspirację do wykonania takiej kartki znalazłam na blogu OriBelli. Do wykonania pracy wykorzystałam zalegające od dłuższego czasu koraliki z ciuchlandu, brokaty z Biedronki, bazę kartki z Lidla, uzupełniłam to pudrami do embossingu zakupionymi podczas świąt w Berlinie.

Poniżej kartki w konwencji karnawałowej, wykonane przez uczestniczki w warsztatów:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Natomiast prace walentynkowe oraz fotorelację z pierwszego dnia warsztatów można zobaczyć na stronie stowarzyszenia Stuk-Puk - organizatora "Rękoczynów" w Radzyniu Podlaskim.

Następnym razem opowiem o drugim spotkaniu ze scrapbookingiem, w ramach którego poczyniliśmy niezwykle różnorodne zimowe minialbumy.

Zapraszam również na moje candy.

3 komentarze:

  1. Kartki wyszły stuprocentowo karnawałowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. karteczka na moim blogu naprawdę jest formatu A2 ;)
    a Twoje kartki są boskie! ta pierwsza mi sie strasznie podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo za inicjatywę, Twoja kartka prawdziwie wenecka

    OdpowiedzUsuń