8 stycznia 2011

Wkrótce - Dzień Babci

I z tej okazji powstała praca - lift kartki Ki. Jest ona dość szczególna, ponieważ wykorzystałam nieco materiałów zalegających w moich zbiorach od dłuższego już czasu i do tej pory nie znajdowałam pomysłu na sensowne ich wykorzystanie: przede wszystkim materiałowe różyczki, które otrzymałam od Enthii w ramach wymiany jesiennej (nie sądziłam, że kiedykolwiek wykorzystam w pracy takie kwiatki...), bordowa taśma z naszej lubelskiej wymiany kolorystycznej ;), fioletowe koraliki z ciuchlandu... a jednak się przydało! Mam głębokie przeświadczenie, że nie ma takiej rzeczy, której w scrapie nie da się użyć ;). Oto wykonana przeze mnie kartka:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ponadto wykorzystałam: papier KAISER, kolorowy karton z Lidla, klej Magic.

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy i udany lift :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny lift Ci wyszedł!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka, nie podejrzewałam że takie zestawienie kolorów może tak super wyglądać! Bardzo udany lift.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo soczyście, lubię ten Twój wyrazisty styl

    OdpowiedzUsuń